lördag 22 oktober 2011

Knä & dröm

Ni kanske minns att jag slog i mitt knä för ungefär 1½ vecka sedan på bastukvällen. En veckas vila hjälpte inte mycket (delvis för att jag gick och tänjde framlåret vilket inte var bra) så jag kom överens med min rådgivare att vila en vecka till. Nu känns knät mycket bättre och jag tror det kommer att vara åtminstone nästan helt bra då det gått två veckor.

Jag har alltså bara tränat ett pass sedan jag slog i knät och jag har inte minsta problem med det. Det känns riktigt skönt att inte behöva träna. Vissa dagar har jag tänkt att jag kunde dra en cirkelträning ikväll men sen bara glömt bort det. Det är inte riktigt likt mig men det är kanske bara bra att jag känner så.

Sen nånting helt annat: drömde inatt att min blogg var nominerad för det finlandssvenska bloggpriset. Lite kul tyckte jag det var eftersom jag brukar intala mig att jag endast bloggar för mig själv och därför inte borde bry mig om sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar