tisdag 15 februari 2011

Säkert? Helt Säkert!

Säkert! kommer att uppträda i Helsingfors 2.3. Platsen är Korjaamo (antar jag) och evenemanget är Svenska Talande Klubben. Jag planerar att vara där. Säkert! är Annika Norlin på svenska medan Hello Saferide är Annika Norlin på engelska. Hello Saferide uppträde på Svenska Talande Klubben för nåt år sen och då ångrade jag efteråt att jag inte var med i publiken. Tänkte inte låta det upprepas.

-------------------------------------------------------

Flitigt spelade i Spotify för tillfället:

Thåström – Fanfanfan
(Första gången jag upptäckt en låt via en 'väns' spellista, tack till Tynne och fanfanfan helt fakkad.)

Antony & The Johnsons – Flétta
Björk – Hyperballad - Live - Later With Jools Holland
Björk – The Anchor Song - Live - MTV Unplugged 1994
(Björk är ju bara helt fantastisk!)

Neutral Milk Hotel – In The Aeroplane Over The Sea
(En pärla från 90-talet som jag upptäckte först i år.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar