söndag 8 augusti 2010

Tävling, varmt, lax, kalsonger och Felix Zenger

Dagens tävling kändes som ett litet steg framåt. Jag höll bra fart i början och klarade av att orientera men till fjärde kontrollen tog jag fel vägval och tappade två minuter till snabbaste på avståndet. Efter det sjönk farten även om jag hade några riktigt bra avstånd efter det också. Som helhet var resultatet dock dåligt och jag förstår inte varför det inte går fortare än vad det gör.

Under loppet var det varmt väder och för tillfället känner jag mig rätt färdig. Trötta ben och trött så där allmänt. Men ingen huvudvärk vilket är positivt. Imorgon vattenlöpning i S:t Karins, det blir ett kärt återseende (av vattenlöpningen).

Ikväll var det festmåltid på Finbyvägen, Ugnslax med gräddsås:) Går mest omkring i bara kalsongerna här inne för det är så otroligt varmt!

Läste i Åbo underrättelser att Felix Zenger uppträder på Åbo musikfestspel. Det skulle vara intressant att se...

----------------
Now playing: Björk – Human Behaviour
via FoxyTunes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar