lördag 21 augusti 2010

PR i stark mat (?), massage och "Don´t fucking tell me what to do" i Boran

Köpte röd chilipaprika att blanda i köttsåsen idag. Skar en i små bitar och slängde den i stekpannan. Tyckte det såg så lite ut så jag slängde ner en till. Första tuggan bara brände och brände :D Tog ett tag innan jag vande mig men fick nog ner allt helt bra sen. Helt okej smak på maten och möjligtvis personligt rekord i stark mat.

Igår var jag på massage. Massörskan ställde dock rent ut sagt omänskliga krav. Hon tyckte jag skulle vara avslappnad, t.o.m. i de delar av kroppen hon ej masserade! Tacka vet jag min massör i Vasa. Där får man vrida och vända sig, slingra och gny, pusta och skrika hur mycket man vill. Han bryr sig inte utan fortsätter bara att massera :)

Kollade på "Dom kallar oss artister" med Robyn i vintras (SVT). Där visade dom då dom mixade skivan Body Talk Pt. 1. Dom åkte runt i Robyns Toyota Prius och live mixade skivan medan dom lyssnade på den i bilstereon. Dom ville maximera upplevelsen för en halvbra bilstereo eller nåt i den stilen. Nu i veckan lyssnade jag på skivan för första gången i min nya Bora. Satte på Don´t fucking tell me what to do på hög volym och blev helt bortblåst! Den var som gjord för min bil :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar