lördag 8 maj 2010

Saaristorastit

Sprang Saaristorastit idag. Kunde konstatera att man måste nog orientera fast man är i bra form. Vet inte riktigt varför jag bommade så mycket och kartan kändes lite konstig. I början måste jag kontrollera om det faktiskt var 1:10 000 då jag tyckte allt kom emot så snabbt (kanske jag sprang så hårt? :P). Det var lite stress över det hela. Kom visserligen lite sent till starten men det borde inte ha behövt påverka. Hmm...

Efter målgång hade jag lust att direkt springa en till tävling, så pass bra känns det att springa! :D Får hoppas jag klarar av att ta ut allt av min fina form nästa vecka i de två EM-granskningarna. Skulle vara så skönt att lyckas bra i nån av de tävlingarna! Fick höra att sprinten avgörs enligt samma koncept som sprinten i Nordic o-tour, d.v.s. med A och B final med samstart för de bästa. Tänk om man hamnar på nå sånt:D

Ingen tävling imorgon vilket betyder en lördag hemma i Esbo. Känns som länge sen sist. Och som vanligt har jag ingen idé över vad jag skall hitta på. Försökte locka urmakaren med lite film men han e nog trööög, skulle studera.

Nå vill nån komma o titta film med mig så bjuder jag på ett glas Auchentoshan!

3 kommentarer:

  1. Bertel Pahlman 2007 och Eero-Antti Lonka 2010.

    SvaraRadera
  2. De som bertel ritat kan ja förstå att int stämmer, men de som Eki ritar brukar nog va rikit bra ;)

    SvaraRadera