torsdag 22 mars 2012

BSB!

Jag brukar ibland kolla musikvideor från Youtube då jag tänjer. Ikväll var det BsB tema :D

 

Den här låten känns ju rätt simpel men det är nånting med den som tilltalar mig mycket starkt. Antar att nostalgi är en stor del av det hela. Sån här musik görs inte mera och lika bra det får då blir det här bara bättre.

Lite kul att läsa kommentarerna till videon också:

"thumbs up if you're watching this in secret"
(128 'thumbs up')

"The song and video - a masterpiece."

"Backstreet Boys utilized their talent. They didn't hide behind 2 main guys like NSYNC. Everyone in BSB sings and gets some face time. NSYNC doesn't quite follow"
(lite fakta nu: BSB är det ultimata pojkbandet, alla övriga följer långt bakom)

"backstreet boyz will never be old"

[Jag tror detta är mitt första inlägg som rör BSB, rätt konstigt med tanke på bloggens ålder :P]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar