torsdag 4 november 2010

Orienteraren Puttemans

Orienteringssäsongen har ju tagit slut men jag har inte orkat skriva nån sammanfattning ännu. Kanske det kommer, kanske t.o.m. till min "riktiga" hemsida.

Men så här mycket kan jag säga: 506 timmar.

Lundanes säger 700 timmar och Nordberg 759 timmar (kolla fast här).

På söndag är det dags för AV-tester. 5000 meter på bana på förmiddagen (med spikskor!) och 10 000 meter terrängtest på eftermiddagen. Det lär bli tungt och blött. (Och alldeles, alldeles underbart.)

Idag var jag på länk med Jussi Utriainen (och en massa andra människor). Blev så inspirerad att jag tror det blir morgonlänk imorgon i mina nya tights:) Och jag börjar längta efter mängdveckorna med över 17 timmar! Nästa vecka skall jag börja träna ordentligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar