torsdag 11 februari 2010

Projekt: Antichrist

Ända sen första gången jag hörde om Lars von Triers Antichrist har jag velat se den. Hur dåligt kan man må av att se en film är frågan jag vill ha svar på:) Kanske det är nån sorts masochistisk önskan jag har... Har inte riktigt klarat av att analysera mig själv i det här fallet.

Papper skriver: "Lars von Triers mindfuck till film kommer på dvd vecka sex. Det är den emotionellt råaste filmen som kanske någonsin gjorts."

Kanske nån vill komma med i projektet?

3 kommentarer:

  1. http://channels.msn.se/serier/default.asp?cat=rocky&count=0&date=20100214

    Alltså ja hatar denhe sakrans kommentarrutan den bara jävlas me mej!!!

    Å vem i h*lvt ork nu vänt på att dvd kommer ut...

    SvaraRadera
  2. Läste den jo:)

    Kommentarfunktionen jävlas me mig också, tror firefox ha krascha precis varje gång efter att ja ha gjort en kommentar. Undrar om de beror på Windows 7...

    Kanske ja laddar ner o tar me ti Spanien?

    SvaraRadera
  3. Jepp, Firefox krascha igen. Och kommer att göra det nu också. Jippii:)

    SvaraRadera