torsdag 25 februari 2010

Flyg bokat

Bokade just flyg, Stockholm-Helsingfors 9.4 klockan 13.00. Åker på FSO:s danmarksläger 29.3 och på väg hem hoppar jag av i Södertälje och hälsar på Bäckis.

Nu på måndag blir det också att flyga. Träningsläger i Alicante, Spanien med JJ och Frölle. För fyra år sen var jag där senast. Då förlorade Finland mot Sverige i OS finalen. I år hinner dom spela finalen före vi åker. Vem som än spelar den. Blir bra lägeruppladdning med Herrarnas 50 km och ishockeyfinal på söndag kväll.

Leiriparta har redan börjat växa. Frågan är: skall jag raka mig före lägret eller inte. Och: skall jag lämna rakapparaten hemma:) Kanske jag skaffar Jokinen-mustasch:P

Nu börjar det vara dags att inleda dagens andra träningspass innan jag måste äta ännu ett mellanmål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar