lördag 21 maj 2011

Teckningar

För två veckor sedan var jag hemma i mitt gamla rum och rensade bort 'skräp'. Gick bland annat igenom alla mina teckningar. Vissa kastades bort, vissa sparades och somliga laddades upp på min blogg :)

Julkavalkad

Vår båt. En Buster.

Jag har ingen aning om vad detta är.

Den här tycker jag är fin.

En katt :)

Båt i solnedgång.


Här kunde jag inte riktigt göra teckningen rättvisa med mina
dåliga kunskaper i fotografi. Den glansiga biten i mitten är ett
urklipp från en tidning som är i samma färg som resten av teckningen.

Här behövs nog ingen förklaring.

Nu har vi kommit till gymnasietiden tror jag.

Det här är mitt mästerverk. En kopia av ett av Schjerfbecks självporträtt.

1 kommentar:

  1. Jag målade också en egen version av Schjerfbecks självporträtt i gymnasiet! Det lär väl ligga och skräpa i något skåp hemhemma i Malax.

    SvaraRadera