fredag 18 mars 2011

En bra träning, en dålig träning



Igår hade Teeksu en kul träning (kartorna ovan). Största delen sprangs på Bredviken bland vassen :)

Idag eftermiddag hade jag bestämt mig för att skida men då jag började skida konstaterade jag att det här var inte roligt. Prövade att byta till klassiska skidor men hade inget fäste så det var ännu sämre. Så jag åkte hem, hoppas på bättre känsla imorgon. (Jag borde kanske försöka pressa mig lite hårdare att träna men jag känner att jag har ingen kraft över för det.)

Hade hela skidpasset en konstig diffus känsla av att jag vill vara någon annanstans och göra något helt annat. Jag vet inte vad eller var. Den känslan har jag haft då och då den senaste tiden. Har säkert att göra med mina humörsvängningar och allt annat.

Dessutom känns mina höfter helt sneda, det har de gjort sen jag var till en naprapat för en dryg vecka sedan.

Imorgon har jag möjlighet att springa Aktia-cup men jag vet inte om jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar