söndag 27 november 2011

AV-läger och Rocky

Jag var på AV-läger i helgen, mitt första någonsin. Vi var mäktiga fyra deltagare men det gjorde inte så mycket. Vi hann med fem träningar på under två dygn plus 90 minuter curling och lite bågskytte. Minst lika effektivt som FSOs läger i Säkylä. Fyra orienteringssträningar som alla var på samma karta (från årets FIN5). Jag hann besöka vissa kontroller hela tre gånger men det gjorde inte så mycket. Det var bra orienteringsbanor och utmanande orientering. Enda jag saknade var en sprintträning.

Lägret var i Kisakallio, min första gång där också. Dom hade mycket bra utrymmen, mat och inkvartering och där var fullt med folk. Bl.a. något som kanske var Kazakstans damlandslag i ishockey (förutsatt att det finns ett sådant).

Och nu till Rocky:


Läste just den här och började gapflabba för mig själv. Jag måste vara trött eller något för jag brukar inte sitta och gapflabba för mig själv. Läte den en gång till för att se om den faktiskt var så rolig. Slutade med att jag satt och gaplfabbade igen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar