onsdag 12 januari 2011

Livet fortsätter

Är tillbaka i Esbo. Efter en tung bilresa Vasa-Esbo utan sällskap kände jag mig väldigt trött men for iaf på årets första AV-träning i Esport-arena. Träningen bestod av lite muskelkondition och lite löpteknik samt 10 ggr 400 m. Knappt så det kan kallas träning om man frågar tränaren min men en passlig träning just idag.

Jag konstatera att idrottaren i mig finns kvar. Det kändes bra att veta.

------------------------------

Det senaste året har jag mer eller mindre konstant haft lite lös mage. De senaste dagarna då jag inte tränat så har magen varit bra men efter morgonlänken idag som gick lite hårdare än de motionslänkar jag var på i helgen så hade jag direkt lös mage.

Jag konstaterade att min mage inte tål träning. Det kan jag leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar