fredag 19 mars 2010

We´re all the lonely ones

Fredag kväll o ja sitter ensam hemma igen. Hade gärna gjort nå annat men de brast nog nånstans. Kanske ja har för få vänner...

Behöver göra något annat än träna, de har blivit så mycket av den varan på sistone. Ibland funderar jag hur jag orkar. Av de 20 timmarna jag tränade förra veckan var det endast 5 timmar jag inte tränade för mig själv. Fem timmar fördelade på två pass. Och det är rätt mycket för att vara mig och Esbo.

Nå, såg just på Charlie Chaplins "The kid" och det piggade upp. Impulslånade den på bibban idag. Tillsammans med en Akira Kurosawa och en Rakkaus&Anarkia film av en typ som hette Wong Kar Wai. Jag skrattade flera gånger men som film var den inte lika bra som "Modern Times" eller "The Great Dictator", de rekommenderas starkt. "City Lights" som sägs vara hans bästa har jag ej sätt ännu men den finns på att göra-listan.

Nästa helg blir det iaf annat program än bara träning. Åker till Vasa och har biljett till Pampas nationaldag. Har aldrig varit på det förr men jag är ju lite efter med vissa saker:) Redramas konsert ser jag fram emot. Samma på svenska!

Och sen bär det av till Danmark med förnyad träningsmotivation. Hoppas bara snön hinner smälta där. Vi skall till norra Danmark där det är mest snö.

Ikväll far jag kanske ännu ut på en kort kvällslänk för att sedan tänja och lyssna på min ljudbok. Fredagsmys?

Blev mitt kanske längsta inlägg hittills, stort terapibehov idag tydligen.


Aright! – No One Even Knows You're Playing A Game

"We're all the lonely ones...
We're all the stupid ones..."

6 kommentarer:

  1. Man känner igen sig...

    SvaraRadera
  2. Mm, men sist o slutligen har man ju nog valt det här själv på nåt sätt.

    SvaraRadera
  3. jamen, du skrev ju tidigare att du älskar rutiner :) Tack for en givande blog!

    SvaraRadera
  4. Hmm, vilken Hanna är det här?

    Jag gillar rutiner, men som alltid kan det bli för mycket av det goda:)

    SvaraRadera
  5. Hanna ex-femmait (Och ja, jag har också en hemlig blog, men den har inte blivit uppdaterad särskilt många gånger :)

    SvaraRadera
  6. Okej, du var en av dom misstänkta :)

    SvaraRadera